Tuesday, April 30, 2019

Magija psovke

Ona čuvena i zvučna psovka, zapravo kletva: „marš u pičku materinu“ jeste izraz jednog atavističkog i suštinski magijskog proterivanja neke osobe, odnosno duha te osobe u embrionalnu prvobitnost i nedefinisanost majčinske utrobe. To je jezički izraz želje za rastvaranjem određene osobe ili njenog duha, za njenim poništavanjem nasilnom regresijom. Marš u pičku materinu poručuje – nemoj više postojati u ovom obliku. Na površini to jeste izraz ljutnje onog ko te reči upućuje, ali i podsvesne želje da se onaj kome su te reči upućene popravi, odnosno ispravi grešku svog rođenja i rodi se ponovo kao bolja ličnost. Načelno, marš-u-pičku-materinu jeste neka vrsta blagoslova, umri tako što ćeš se vratiti tamo odakle si proistekao, a onda poput Ozirisa, vrati se preporođen i nekako bolji. To je jezički ostatak prastarog inicijacijskog odlaska u pećinu radi suočavanja sa sobom, tamo gde će ličnost biti raskomadana, a onda opet sastavljena u superiornijem poretku. Dakle, prijatelju – marš u pičku materinu! – i neka je Bog s tobom.

Nečiji komentar: „A u kurac... Znači i jebo ti bog mater je također jedna vrsta blagoslova, dok se a u kurac moze odnositi na svetu mantru."

Jebo ti pas (bog) mater je zapravo suštinska formula atavističkog uskrsnuća pomoću seksualne magije. A u kurac je izraz stanja regresije koje podrazumeva potpuno razlaganje bića, neku vrstu patnje zbog razdvojenosti. U majčinoj utrobi elementi su spojeni i formiraju novo biće, dok u kurcu toga nema, već samo bola zbog napetosti.

Opet onaj sa novim komentarom: „A jebem ti krv mlade rode (ozbiljno sam je čuo), ima li tu kakva alkemijsko-masonska misterija za otkriti?"

Nije mi dozvoljeno da toliko otkrivam, rekoh, te nastavih – jebem vam mater svima, na primer, predstavlja izraz želje za omnipotencijom jednog Krišne. To je mesijansko zaveštanje u vulgarnim izrazima.

Nečiji komentar: „Još moćnija je jebem-ti-sunce, ono kad poželiš snošaj s tuđim mesijanskim principom.“

Psovka jebem-ti-sunce ima podsvesnu homoseksualnu konotaciju, jer Sunce je simbol muškosti, a njegovi mikrokosmički simboli su falus i srce. Dakle falusom na falus, falusom u srce. U hijeroglifskom smislu to bi moglo biti predstavljeno i slikom zmije koja obavija srce itd. Dakle, psovač upućuje svoju falusnu energiju, svoje stvaralačko seme u tuđu svest, odnosno svest opsovanog, budući da je Sunce takođe i simbol svesti. Jebem-ti-sunce tako može označiti i akt prosvećivanja. Jebući ga, on ga prosvećuje. Dakle, ima tu elemenata tantrizma.
Nečiji komentar: „Molim za tumačenje ove dve psovke koje sam nedavno čuo u komšiluku: a)  jebem ti krvavu majku na grobu; b) dete ti nerođeno jebem. Hvala unapred.“

Dobro, jebem-ti-majku-krvavu-na-grobu je očigledno izraz sadističke projekcije, ali u dubokoj mitološkoj svesti označava eho obreda magijskog žrtvovanja ženskog čeljadeta u nameri da se sile koje su bacile pošast i posejale smrt umilostive. Ili, da se barem neko vreme zauzdaju i ne uzimaju žive članove te određene familije ili zajednice. Prosipanjem krvi i seksualnim aktom na grobu vrši se impregnacija tla u cilju da se nekako zadovolji smrt. To može označiti i menstrualnu krv kojom žena ili veštica poškropljuje grobnicu za koju se sumnja da iz nje izlazi vampir, ali i u svrhu koju sam naveo. Time se od smrti otkupljuje pravo na život ostalih članova zajednice na neko vreme. Osim toga, jebanje-krvave-majke-na-grobu ukazuje i na same izvore totemizma koji je ustanovljen majčinskom žrtvom. Sada bih ukratko parafrazirao Džeralda Masija čije su besede veoma inspirativne za dublje promišljanje fundamentalnih stvari tradicije, religije, magije i tabua. Majka je prvi totem i prvi tabu. Ona je zabranjena za seksualnu konzumaciju i ta naredba namenjena je njenim sinovima da je ne zaskaču, pa su se onda oni okrenuli ka svojim sestrama, dok i to nije postalo zabranjeno. Nekada je porodicu činila žena i njen porod, a otac nije bio poznat ili nije bio bitan. Bratstvo se gledalo po majčinoj krvi. U tom smislu majka je postala prva ljudska žrtva i prva hostija. Majka tako dva puta biva poslužena kao hrana, prvi put kao hraniteljica mlekom a drugi kao hraniteljica krvlju. Time je očuvan kontinuitet sećanja što predstavlja temelj ljudskog društva, temelj totemizma koji nastaje kao religijska ustanova matrijarhata. Upravo je matrijarhat izumeo obredni kanibalizam, a prva njegova hostija upravo je žena, odnosno majka koju proždiru njena rođena deca. Braća po majci kasnije su izumela patrijarhat.

Dete-ti-nerođeno-jebem je akt bacanja prokletstva na generacije koje slede. Time se prenosi kletva na potomstvo kroz akt verbalnog seksualnog skrnavljenja. Time onaj koji psuje projektuje sliku seksualnog skrnavljenja, obeščašćenja i povređivanja nevinosti potomstva onoga ko je opsovan. To je slično onome seme-ti-jebem.... Dakle, jebem sve ono što proizilazi iz tvog semena. Bacam čini na tvoju prokreativnu moć, na tvoju plodnost itd.

Nečiji komentar: „A dobra stara blasfemična 'bem ti Isusa? O kakvoj se tu mesijansko-seksualnoj konotaciji radi?

To je varijacija na ono jebem-ti-boga ili jebem-ti-oca-očinjega. Reč je o aluziji na totemskog pretka ili boga zajednice ali već u patrijarhalnom ključu, čime se vulgarnim seksualnim aktom vrši njegova desakralizacija. Tako se umanjuje moć neke ličnosti ili zajednice, ili se ona potčinjava.

Na to se učeno nadoveza jedan sa sledećim komentarom: „Neka etnološka istraživanja smatraju da psovka koja spaja psa i majku zapravo izvorno označava majku-zemlju i psa kao nečistu životinju, koji zauzima mesto nebeskog božanstva, davaoca kiše, te kalja gromovnikovu partnerku, htonsku majku. Krije li se tu neki praslovenski left hand path? A kakva li je tek crnomagijska snaga psovke jebem ti sunce? Na jednom skupu, pošto je pročitan odličan referat o toj psovci, koleginica iz Bugarske se javlja za reč: „Mi u Blgarskoj sve ebemo, ama slnce ne!“ Od frazeologije do orgije je kratak put.“
A tek kurac-palac... Taj isti ispruženi palac inicijanta brat adept obuhvata prstima, držeći ga poput falusa prilikom masturbacije i vrši stiskanje u tačno određenom broju i uz određeni ritam. Potom sledi izgovaranje određenih tajnih reči. Tako se braća adepti prepoznaju kad se vide na sokaku. Dakle, kurac-palac je znak prepoznavanja, identifikacije i simbol identiteta.

Jebem-ti-vodu ima nekrofilsku i nekromantijsku konotaciju jer se odnosi na tzv vodu mrtvaca, u kojoj se preminuli okupa pre nego što ga obuku u svečano odelo za sa'ranu. Ta voda se često koristi u magijske svrhe. E sada, ovo je verovatno izraz proklinjanja te vode, čime se na neki način nekome poručuje da ni mrtav neće imati mira. Dešavalo se da se neko povampiri nakon kakve kletve vezane za oduzimanje posthumnog mira. Sa druge strane, obredno kupanje u mrtvačevoj vodi ima za cilj sticanje nekih svojstava pokojnika ili vezivanje njegovog duha kao sluge itd.