Monday, March 28, 2022

Crni bog

Objavljeno u mojoj zbirci Crni nemis, čiji PDF možete skinuti OVDE

Ja sam bog koji daje novac. Ja sam bog koji se može dodirnuti. Ja sam bog sa kojim se može sedeti i smejati. Ja sam bog koji daje sve od sebe, ali ja nisam bog koji obećava. Ja sam Crni bog.

Ja sam bog koji će reći da je svaki tvoj izbor dobar izbor; da je svaka tvoja odluka dobra odluka; ali ja nikada ne tražim pokajanje.

Ja sam bog koji je tu onda kada je tu. Kada nisam tu onda nisam tu. Ja nisam bog koji je svugde i nigde, ovde i tamo.

Ja sam bog koji nikada ne savetuje, već koji upozorava da će jednom tvoj život biti prelomljen nepodnošljivim jazom između odlučnosti i neodlučnosti. Jedino šta mogu da obećam jeste da me tada neće biti. Ako me ipak bude, biće to dobra odluka, jer ja sam Crni bog.