Tuesday, May 9, 2023

Dorijan Nuaj - prodaja mojih knjiga


Očekujte uskoro specijalno privatno i ograničeno izdanje mojih Sabranih ezoterijskih spisa koje obuhvata nekoliko mojih korigovanih i nekih sasvim novih knjiga. Sabrani ezoterijski spisi biće odštampani u formatu A4 u tvrdom povezu i obuhvatiće Božansku revouciju katastrofe, Duh kontrainicijacije, Ideologiju tarota, Mistični okultizam, Bafomitrasov grimoar arkana i Tal'bet muabet.

Više o Bafomitrasovom grimoaru arkana i Tarotu mrtve ruke možete saznati putem ovog linka https://bafomitras.com/ 
Za kupovinu ovog špila, osim puke želje, potrebno je da mi napišete nešto više o vašim motivima da ga posedujete.

Lista mojih napisanih i objavljenih knjiga:
1. "Akvanomikon", zbirka poezije, Inpress, Beograd, 1995;
2. "Božanska revolucija katastrofe", izlaganje ezoterijskog svetonazora, Ukronija, Beograd, 2008;
3. "Crni nemis", zbirka poezije, Ukronija, Beograd, 2010;
4. "Lucifereza", eksperimentalna proza, Ukronija, Beograd, 2012;
5. "Doktrina satanizma", prošireno izdanje "Božanske revolucije katastrofe", Ukronija, Beograd, 2012;
6. "Kontrainicijacija", ezoterijska filozofija, Ukronija, Beograd, 2013;
7. "Ideologija tarota", istorijski pregled razvoja ideologije i simbolizma tarota, Pešić i sinovi, Beograd, 2022;
8. "Duh kontrainicijacije", prošireno izdanje "Kontrainicijacije", ezoterijska filozofija, Ukronija, Beograd, 2023;
9. "Tarot mrtve ruke" i "Bafomitrasov grimoar arkana", samostalno autorsko izdanje u okviru mojih Sabranih dela, a u saradnji sa Draženom Pekušićem, Beograd, 2023 - više o tome OVDE
10. "Mistični okultizam", samostalno autorsko izdanje u okviru mojih Sabranih dela, Beograd, 2023.
11. "Božanska revolucija katastrofe", konačna i dopunjena verzija, samostalno autorsko izdanje u okviru mojih Sabranih dela, Beograd, 2023. 
12. "Ideologija tarota", istorijski pregled razvoja ideologije i simbolizma tarota, izmenjeno i dopunjeno samostalno autorsko izdanje u okviru mojih Sabranih dela, Beograd, 2023. 
13. "Crni nemis", zbirka poezije, izmenjeno i dopunjeno samostalno autorsko izdanje u okviru mojih Sabranih dela, Beograd, 2023.
14. "Dodir u tami", okultna autobiografija, samostalno autorsko izdanje u okviru mojih Sabranih dela, Beograd, 2023.
15. "Novi Saltarello", priče, samostalno autorsko izdanje u okviru mojih Sabranih dela, Beograd, 2023.
16. "Ruža Bafomitrasa", eksperimentalni roman, samostalno autorsko izdanje u okviru mojih Sabranih dela, Beograd, 2023. 
17. "Tal'bet muabet", priručnik magijskih prizivanja, skripta namenjena isključivo bliskim i magijski posvećenim osobama koje imaju specifičnu energiju a na koje mi je duh ukazao.
18. "Pokoškavanje", moji odabrani Fejsbuk statusi, samostalno autorsko izdanje u okviru mojih Sabranih dela, Beograd, 2023.
19. "Duh kontrainicijacije", ezoterijska filozofija, izmenjeno i dopunjeno samostalno autorsko izdanje u okviru mojih Sabranih dela (u pripremi).