Saturday, April 22, 2023

Hašemitska formula


Ovaj poetski iskaz objavljen je u mojoj zbirci Crni nemis


Jednoga dana neće biti nikog i neće biti ništa... ODERINT DUM METUANT! Metanije moje neka me odvede njoj. Moj svet nesavršen je svet.

Veliko Hašemitsko Sestrinstvo odapinje otrovne strele bluda. Put izgubljene ženske duše odapinjem strele čežnje. Čežnja ka ženskoj duši božanska je čežnja.

Prolazim kroz Veliko Oko. Ona sanja san koji je njen svet, san u kome nema mene. Ako je probudim više neće biti nikog i neće biti ničeg.

Kako da uđem u njen san a da ne umrem i ne ušavši? Njen san eterični, san u kome ja ne postojim, svet je izgubljenog arhetipa. Ona opstoji na rubu univerzuma, gluva, nema i slepa...

Zna li ona da me ljubi duša njena, da me doziva iz dalekih sfera i van svih sfera? Zaista sam mrtav ako ne umrem tamo, svugde i nigde, u njoj, u njenom snu koji je telo njenog sveta, njeno telo...

Samo u njoj volšebno je dočekati smrt, u snu njenom nevinom, u snu boginje sna. Kako da umrem a da ne izgubim život? Kako da u njoj umrem a da je ne probudim? Da je obljubim pohotno i drsko, dok spava, kao uljez, kao nasilnik i seme zla? Da je milujem nežnim organelama sanja? Da je volim sopstvenom smrću, životom?

Jednoga dana neće biti mene i neće biti ništa...