Monday, August 1, 2022

Ginekomastija


Ova priča deo je moje zbirke pod nazivom "Novi Saltarello", objavljene u digitalnom obliku kao nezavisno autorsko izdanje.

Tada sam bio veoma mlad i perspektivan ekscentrik. Tek što sam se zaposlio na Odseku za konspirološke delatnosti i istraživanja, pri vladinom Institutu za čudne izjave, a već sam dobio zadatak. Šefovi su me uputili u četvrt gde caruju alternativni poroci i gde snobovi redovno zalaze, ne bi li pokazali svetu da su oni zaista iskreni perverzionisti i ekscentrici. Naravno, nema tu ni „p“ od perverzije, svete i uzvišene. Naime, oni se tamo snimaju i šalju video uradke državnoj Komisiji za podsticanje i razvoj raznolikosti, koja odabira one najalternativnije i prosleđuje ih nadležnim institucijama na testiranje, unapređivanje, brendiranje i lansiranje. Za tu priliku obukao sam se skromno i neupadljivo: ogrtač od dečije kože, kapa sa prepariranim ukrućenim kurčevima Crnaca, sve to kombinovano sa crvenim čizmicama od veganske kože. Između nogu posadio sam pulsirajući ultraljubičasti učkur. Nosio sam i mini-kameru, kamufliranu u kurac od Kineza.
Četvrt u koju sam se uputio nosi staro konzervativno ime Ginekomastija. Zaudara na menstrualne izlive i govna. Ulicama se tiskaju oni sa „izraslinama“ i oni bez, krda svinja, čopori pasa i pacova. Skulpture i hramovi, razna božanstva po uzoru na Egipat: ljudske figure sa glavama svinja, pantljičara, crva, pacova, čavki, crevnih glisti, muva, stenica i raznih nearistokratskih insekata. Odmah sam pronašao transrodnu partnerku. Bila je ružna, visoka, konjasta i debela. Bubuljice, veliki nos, kratka crvena suknjica. Htela je odmah da se jebemo. Otišli smo u nužnik. Nisam je imao gde, a i nešto sam žurio. Govna su mi zamazala čizmice. Jebao sam je uza zid. Muve su mi sletale na lice. Tada sam spazio da je leš novorođenčeta začepio rupu čučavca. Svršio sam na leš. Sve vreme, ona je jednom rukom držala trošna ulazna vrata za ekser koji je štrčio iz njih, pošto nije bilo kvake, a i neki „ljudi“ ispred bili su nestrpljivi da uđu.
„Sledeći put očisti klozet!“ Rekao sam i otišao.
„Jao baš si brutalan...“ Zakovrnula je očima i snela jaje.